FRÅGESTUND! (och nyan >w<)

Hej hej!
_______________________________
Nu när jag har en ny blogg, tänkte jag att det kunde vara kul att ha en frågestund först, så ni lär känna mig ^w^
Skriv en fråga som en kommentar här under, jag svarar när jag har fått in rätt så många frågor :)
OBS! Fråga inte för personliga grejer!
Okej, något annat, jag var på Ullared igår :D
Det var jätte kul ^w^
____________________________________
Nu kommer vi till det som är på min header :)
Varje sak är något som jag gillar, eller likande :)
Tjejen med rosa hår= Jag, i AdventureQuest
Killen med vapen= Någon bild jag tog från COD (CallOfDuty) Vi har COD hemma så jag spelar det ibland ^^
Dom tre animerade tjejerna till vänster= Mitt favorit "band" som heter Caramella Girls
Den blonda killen och den blonda tjejen bredvid varandra= Kagamine Rin och Kagamine Len, mina två favorit artister, från ett datorprogram som heter VOCALOID
Stora animerade killen med glasögon= Våran älskade ICA-Jerry :'D
Tjejen med blått hår= Wikipedias maskot
Geishan (tjejen med svart hår och solfjädrar)= På Yokaj Studio's hemsida brukar jag ha den som bild när jag kommenterar
Katten med regnbåge= Åååh, den här älskar jag >w< Det är Nyan Cat!

Haha, ja, den kan vara lite störande, men jag gillar den :'D
Dom två brunetterna= Haha, bara någon mangaversion av mig!
Men iallafall, en annan Nyan video!

Och detta är originalet (jag lovar, detta är sista nyan videon nu x'D)

Så, det var nog allt för nu ^^













                                         KOMMENTERA FRÅGOR TILL FRÅGESTUNDEN!
                                                                                                                                                    
                                                                                                                                                   

Kommentarer
Postat av: patricia

vilka är din bästis??

2011-08-08 @ 18:21:04
Postat av: Molly

Hej, jag gillar att rita manga, men jag går inte klädd som en! min fråga till dig är:

Går du klädd som en manga hela tiden?

Går du klädd som en manga i bland? eller

Går du aldrig klädd som en manga?

bara så du vet så hittade jag den här bloggen med hjälp av GIRL:IT du hade ju skickat in ett brev eller vad det nu är till GIRL:IT och jag är med i GIRL:IT så jag såg att det var ett blogg namn i ditt brev så jag sökte på den!

och jag gilla din bakrund jag kom på en fråga till:

Kan du göra en video eller skriva ett inlägg som handlar om att hur du gör dina heardes & bakrunder!

besök min blogg eller följ den, den heter:

diamondmolly.blogg.se (gillar inte Amy diamond)

Hej då är en följare av din blogg!

2011-10-17 @ 18:57:57
URL: http://diamondmolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0