Hemma från Liseberg

Hej!
Nu är jag hemma från Liseberg, det var JÄTTEKUL! ^^
Jag vågade åka två saker som jag faktiskt aldrig vågat förut!
Den första var Balder, men den var jätte kul!
Den andra var Kanonen...
Jag har aldrig ens TÄNKT på att åka den, med alla loopar och sånt. Vi träffade en av våra klasskompisar, så vi var med honom. Min kompis och han skulle egentligen åka kanonen ensamma, och jag skulle vänta utanför, men till slut följde jag med. Jag sa nog "Oh my god" och "Jag kommer dö!" 1000 gånger. Dom sa att det inte skulle kännas som att man var uppochner, utan att det bara var kul. Jag var jätterädd, men jag ville få det gjort. Dom hade bakgrunds-ljud som lät som hjärtslag. Jag visste att det skulle vara 8 hjärtslag, sen åkte man iväg. Så, tekniskt sätt var jag bered. När vi åkte så blundade jag, för att det skulle vara mindre läskigt. Men, otroligt nog...
SÅ VAR DEN INTE ETT DUGG LÄSKIG ^W^Faktiskt, så var den JÄTTEKUL!

Som man säger, någon gång måste vara den första ^^
En video på Kanonen som jag hittade:

Hare gött! ^^
//Chockoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0